FAQ

Heb je vragen over ons, onze producten of onze service? Neem eerst een kijkje bij onze veelgestelde vragen hieronder. Kom je er echt niet uit? Neem contact op met de klantenservice. 

Zit er garantie op jullie producten?

Op al onze producten zit minimaal 1 jaar fabrieksgarantie. Voor sommige producten, zoals alle producten van het merk Segway is dit 2 jaar.

Kan ik persoonlijk advies krijgen over mijn aanschaf?

Jazeker, neem gerust contact met ons op via onze contactpagina. Onze medewerkers staan je graag te woord om persoonlijk advies te geven aan de hand van jouw wensen.

Hoelang is de levertijd?

Normaliter geldt bij ons de volgende levertijd: vandaag besteld, morgen in huis. Echter zijn onze producten erg populair en daarom soms tijdelijk niet op voorraad. In dat geval kan de levertijd oplopen. 

Kan ik mijn product retour sturen?

Ja, dat kan aan de hand van het Modelformulier voor herroeping producten. Dit modelformulier is hier te downloaden: Modelformulier voor herroeping producten E-riders.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

Je kunt bij E-Riders betalen met IDeal, AfterPay, CreditCard en PayPal. Keuze genoeg toch?

Hebben jullie een servicepunt voor reparaties?

Ja, wij hebben verschillende partners waar wij goed mee samenwerken. Helaas hebben wij nog geen landelijke dekking op dit gebied. Zijn hier nog vragen over, neem gerust even contact met ons op via onze contactpagina.